Egy ifjú vezető naplója

Egy kedves srácc, aki általában kibaszottul kedves mindenkivel, mert a kedvességet kibaszottul megkívánják tőle. Ő meg ugyebár tudja, hogy a sikereket, a kibaszott kedvessége meghozhatja. Hát talán éppen ezért kompenzálandó a kibaszott kedvességet, most egy kicsit konkrétabbul, a belsejéből ír. Mert ugyebár az öszinteség, az általában nem kibaszott kedves dolog.

Friss topikok

Linkblog

Geri főgeci beszél az oktatásról meg a rendőrségről

2009.03.15. 01:09 - Phoenix@

Címkék: geri

Ma este a belváros egy roppant elegáns részében, megérkeztem egy sablon klasszicista lakóház elé. Tudtam, hogy itt székel Geri mostanság, aki egy nagyon menő arc a szakmában. Bementem a kapun, azt szemem elé tárult a luxus. 24 órás portaszolgalát, egy bombázó szöszivel, meg úgy minden felújítva a és újratöltve. Az üvegliften mentem fel a lakásukba. Konkrétan a Liftben ki volt írva, hogy első emelet, majd második, harmadik, negyedik, majd Geri. Igen, konkrétan a 4. után nem az ötödik jött, hanem Geri, mert úgy a szintem csak ő van. Kiszáltam és egyből benn is voltam Geri előszobájában, ami kibaszott jól néz ki. Mindenhol zöld gazok, meg egy baszott nagy pamlag. Bekopogtam az ajtón, hogy bekerüljek a nappaliba. Az ajtóban Geri fogadott mosolyogva, egy kisebb joker vigyorral, fehér yves saint laurent ingben, egy csöpp fehér gucci boxerban és egy hozzá illő fekete gucci papucsban.

Aszondja nekem, Szeva testvérem, miahelyzet, jólvagy? Persze, mondom, h igen baszki kibaszott jól vagyok, me szombat este csak a te képedre vágytam baszki. (de ezt csak magamban). Erre mondja, gyere beljebb. Leültem egy hatalmas bőrfotelbe, amelybe belesimult a seggem. Kérdi tőlem, Pezsit? Van jófajta édes pezsi, most hoztam olaszból, üvege 300 euró nagykeráron. Hát persze, hogy kértem, mert Gerit ugyebár nem jó megbántani, mégiscsak támogatóm, meg hozzáteszem birom is a parasztját, mert vérgeci és mégis tisztességes. Na szóval jött a pezsi meg egy kis olasz süti, amit olaszból hozzott szintén, biztos kurva drágán, meg nagykeráron, de mondjuk tiszta olyan volt, mint a nagyié. Szóval beindult a tólking-őbáút-ádőr-tink, vagyis a politika téma jött közbe.

Asszondja, öccsém hallod, na figyeljé má hee. Sz'a itt van baszki ez az oktatás cucc. Te még nem éltél vagy még gecike se voltál még, de amikor  diktatúrálták a dolgokat, akkor egy tisztesség volt a diploma. Baszki, reggel a kondi hermóban mondja az egyik tréjnör picsa, hogy ő egyetemre jár és lassan diplomázik e. Hát gondoltam öccsém ez valami baszott okos bige lehet. Kérdem hát, orvosira, közgázra, jogra, bölcsészre jár...na sz'a így sorban kérdezem,erre kibaszott nemekkel válaszol, mire eluntam, azt kérdem. Akkor meg mi a faszra jársz? Asszondja fitness akadémiára, de most ősztöl elkezdi a rekreációzást. Hát a fitness akadémiát, mint szót az értem, de ezt a refaszomat nem, azt megkérdeztem, h ez meg mi a szar? Mondja a csaj, h ilyen wellnesst tanul meg minden. Hát basszod, ilyen kibaszott világ van, ilyen refaszom, meg fittnessakadémiás pamela andersonok  roppják az utakat. Ez a baj ebben az országban, leszavazzák a kurva tandíjat, azt az meg szuper, h minden fasznak van "diplomája" ilyen kommunikációs meg humánerőforrás manager. Tudod mi lesz ezekből? Hát baszki ezekből a genetikai hulladékokból így csak másodosztályú geci lesz.

Aztán holnap lesz valami? Tudsz valamit? Mondom nagy baj nem lehet, mert a Bence felkészült. Erre geri belekezd az új storyba, mert a véleményen csak szűken érdekli és meséli. Hallod, olvasom a jegyzőkönyveket, hogy felhoztak ide vidéki bakancsokat, azt a bazilikától megkérdezték, h hol a tv székház. Hát baszki ezért értek oda 2 óra alatt, mert nem ismerték ki magukat, de begrasszálták a várost. Meg izé, mondják, h menjetek a margit hídra mert ott van balhé... erre a rendőr bezsól, h a hídon vagyunk, de itt nincs semmi, erre mondja a diszpécser, h de bíz ott nagy a szar. Erre az egyik má intelligensebb bakancs megkérdi az egyik járókelő batkamanót, h ő ugyebár nem tűntető-e? erre a tirpák jelzi, h nem, mert a dolog az erzsébet hídon van, ez meg ugyebár a petőfi. Erre miután jelenti a parancsnoknak, a parancsnok eligazítást kér a batkamanótól, h hova picsába is induljanak, mert ő debreceni és most jár először pesten. Ezután már egész könnyen odaértek a balhé végére, elkaptak pár majmot, aztán rájuk vertek párat, de korrekten, mert megkérdezték, h szeretik e a DVSC-t , és aki nemmel válaszolt azt szétbaszták, de ha igennel, akkor kapott egy csokit.  Sz'a baszki a Bence az jó gyerek, jó szervező csak finánc és szar rendőr. A Pintér az nagy geci volt, meg jól tudjuk, h maffiózó, de rendőr volt, értett hozzá. Ez a Drazsé baszki, akkora gyökér, h a legtöbb komcsi még a demszkyt is leszopná, csak menjem már a picsába. Mert tudod én nem vagyok se komcsi, se zsidó, se faszista, de ez az ember ez gáz. Mindenhez ért, azt hiszi, de hülyébb a Ahmed nevű csivavámnál, pedig az aztán tényleg hülye baszki, mert csak ahhoz van esze, h zabáljon, meg morogjon, meg szétszarja a kerületet. Na ezis felveszi a pénzt, morog ha pl a miskolci fakabát kimondja, h baszod akik rabolnak meg késelnek azok, mind barna bőrűek és nem a szolitól, meg persze szétszarja, csak nem a kerületet, hanem a rendőrséget.

Érted öcsém, érted?

A bejegyzés trackback címe:

https://vikferi.blog.hu/api/trackback/id/tr41002761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phoenix@ 2009.03.15. 15:47:56

Na, ezt is kipróbálom:)

Mr.Gazsi 2009.03.15. 22:48:34

Testvérem, ez egy nagy arc ez a Geri!
Írjá még róla me, nagyon kamálom az odamondós dzsáleszét...


süti beállítások módosítása